Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #7  
Παλιά 04-07-15, 15:20
Το avatar του χρήστη tsavman
tsavman Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 17-06-2011
Μοντέλο: Ε12 2004, 1.x
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 726
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 243
tsavman είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παιδιά το αμάξι το έχω 4 χρόνια. Το πήρα με 80k km και το έκανε πάντα.
Το κάνει και η FL της αδερφής μου που είναι νεότερο μοντέλο.
Δε νομίζω να είναι οι βάσεις μηχανής, αν ήταν έτσι δηλαδή όταν ο κινητήρας είχε φορτίο θα κοπανούσε τρελά, ή σε μεγάλες μεταβολές στις στροφές (πχ κατεβάσματα ταχυτήτων).
Έχουν αναφέρει πολλοί ιδιοκτήτες Ε12 ότι τους το κάνει, οπότε είναι θέμα συνδυασμού μοτέρ VVTI και σασί.
Αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι σε αυτές τις στροφές (πχ 600) ό,τι secondary forces υπάρχουν εντός του μοτέρ λόγω ζυγίσματος πχ στροφάλου εκφράζονται συντονίζοντας με το αμάξωμα. Σε υψηλότερες στροφές δεν το κάνει, γιαυτό ψάχνομαι να ανεβάσω το ρελαντί.
Όσο για την κατανάλωση, μπορώ να υποθέσω ότι είτε 600 είτε 800 στροφές το ρελαντί, αυτή παραμένει ίδια. Και δεν με απασχολεί και καθόλου.
Απάντηση με παράθεση