Οταν μπορεις νομιμα να παρεις 40-50 αλογακια και αρκετη και ωφελιμη ροπουλα απο το δικο σου μοτερ κανοντας το καινουργιο χωρις πατεντες και engine swap δεν κοιτας τιποτα αλλο.. θα πιασουν τοπο και τα 240 ευρω που δινεις για τελη το χρονο και θα εχεις ενα μοτερ new -stock δυνατοτερο και με ολες του τις αδυναμιες διορθωμενες( λαδοκαψιμο) .Το 4efte καλο χρυσο αλλα θα καιει τα αντερα του συν οτι με το που το αγορασεις θα θελει γενικη επισκευη αν θες το κεφαλι σου υσηχο...συν καλο ηλεκτρολογο για σωστες πλεξουδες....πιθανως νεα τουρμπινα... ιστοριες για αγριους για να πας στα 140 αλογα που περνεις και απο τον υπερκυβισμο..Αν θεωρεις οτι 140-150 αλογα σε φτανουν ( ετσι κι αλλιως για μια εισαγωγη/εξατμιση πηγαινες που θα σου εδιναν 5-6 αλογα..) ο υπερκυβισμος ειναι μονοδρομος..αν θες να εισαι νομιμος και με τις λιγοτερες δυνατες πατεντες..
Σε πρωτο σταδιο ουτε περιφερειακα δεν χρειαζεται να αλλαξεις... τα αφηνεις ολα μαμισια αλλαζοντας μονο στροφαλο-πιστονα και πας στα 120 αλογα περιπου με πολυ βελτιωμενες χαμηλομεσαιες... θα νοιωσεις διαφορα ακομα κι ετσι..και αργοτερα προσθετεις εισαγωγη χταποδι μεγαλυτερη εξατμιση και εισαι στα 140 χοντρικα... αν βαλεις και εκκεντροφορο απο celica μαζι με τις βαλβιδες του 1ΖΖ πας στα 145-150 αλογα και εισαι μια χαρα..
Αν απο την αλλη θες περισσοτερα γκαζια παλι καλυτερη επιλογη ειναι το μοτερ της TS παρα το 1300αρακι αλλα κι εκει ψιλομπλεκεις με τις πλεξουδες κτλ..
|