Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #10  
Παλιά 12-05-15, 13:35
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από χρηστος Εμφάνιση μηνυμάτων


παντως οπτικα αν εξαιρεσεις την πολλαπλη εισαγωγης και την πεταλουδα δεν υπαρχει καμια διαφορα στα δυο μοτερ.
Στα νουμερα του κορμου δεν υπαρχει διαφορα?...Αν συμβει κατι (ατυχημα σοβαρο ή ελεγχος αστυνομιας/ΚΤΕΟ ) δεν φαινεται στο block ο κωδικος 1ΖΖ κι οχι 4ΖΖ ..? Γιαυτο λεω οτι οτι δεν θα ειναι νομιμος ..ασχετα οτι τα μοτερ οπτικα ειναι πανομοιοτυπα, αφου ετσι κι αλλιως μονο οι διαδρομες των εμβολων αλλαζουν και

ο στροφαλος ,περα απο τα περιφερειακα..

Οσο για το κοστος.. εγω μιλησα για ολο το μοτερ μαζι με χταποδι πολλαπλη εισαγωγης πεταλουδα μπεκ , να μην χρειαζεσαι τιποτα εξτρα και να ειναι εγγυημενα σε καλη κατασταση ..Μακαρι να επεσαν κι αλλο οι τιμες ..εχω καιρο να κοιταξω κοστη!!Ακομα καλυτερα για το παλικαρι
Απάντηση με παράθεση