Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #115  
Παλιά 07-02-15, 11:19
giannis gt Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 28-07-2010
Περιοχή: βολος
Ηλικία: 42 male
Μηνύματα: 3.292
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 514
giannis gt θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Επανερχομαι στο topic μετα απο μια σκοπιμη σταση 1.5 μηνα!

Να πω οτι ετρεξα το Σαββατο στο Dragday αλλα την Κυριακη λογω ζημιας του Punto μου πηγα μονο ως θεατης!!!

Εκανα 3 περασματα το Σαββατο και στο τελευταιο 3ο επαθα και την ζημια!
Η ζημια ηταν ΣΠΑΣΙΜΟ του μπλοκ στον 3ο κυλινδρο με αποτελεσμα ακαραιαια να χασω τα νερα στο περασμα απο 3η σε 4η αλλαγη και στα 160 χμ περιπου στα 300 μετρα ......
Ηταν θεαματικο γιατι γεμισε ΟΛΗ η πιστα ενα ΤΕΡΑΣΤΙΟ συνεφφο ασπρου καπνου ,που ενω στην αρχη νομισαμε οτι θα ηταν φλαντζα τελικα ηταν κατι πολυ χειροτερο.......
Για την ιστορια ακομα και στην 3η κοντα το Starlet που ετρεχε μαζι μου εχασε ,ακομα και αν τερματισα ρολαριστος ηταν τοσο μεγαλη η διαφορα μας ενω τρεχαμε και οι 2 στην 13 το αμαξι μου ηταν αλλου.......

Καλυτερος χρονος ηταν το 1ο περασμα που το ξεκινησα τελειως χαλαρα για να αποφυγω το ΑΤΕΛΕΙΩΤΟ σπιανιαρισμα......
Χρονος 13.6 και 180χμ ταχυτητα εξοδου!
Να πω οτι εκτος απο την χαλαρη εκκινηση 18μετρο 2.4 για τους γνωστες ειχα και ενα κοψιμο στα ψηλα της 4ης.......

Δευτερο περασμα περισσοτερο γκαζι στην εκκινηση χειροτερο 18αρι αλλα και 100αρι και φυσικα χρονος 13,8!
Τριτο περασμα θεωρητικα ηταν καλυτερο ,αλλα στην πραξη ηταν το ιδιο με την ζημια και κερδιζοντας την κοντρα εκανε 14.1 με ρολλ απο τα 300μετρα....

Δυστυχως περαν της ζημιας ενω το αμαξι δουλεψε ΞΥΡΑΦΙ ,το σπινιαρισμα ηταν ατελειωτο!!!
Να πω οτι με 2α ΟΛΗ την ωρα σπινιαριζε και μετα την αλλαγη σε 3η μαζευα μετρα και φανηκε σε ολες τις κοντρες αυτο ,μιας και μεχρι 2ες πηγαιναμε κοπια με τα αλλα αμαξι που ετρεξα ,ενα starlet(2φορες) και ενα HONDA με Κ20 μοτερ......
Η διαφορα απο 3ες ηταν τοση που νομιζα οτι πατουσαν φρενο παιδια,χωρις πλακα και υπερβολη οι αλλοι διπλα μου!!!


Στα του αμαξιου τωρα!
Το αμαξι λυθηκε εμεινε 1.5 μηνα μεσα στο συνεργειο γιατι ενω ολα φανηκα ευκολα και απλα ,τελικα αντιμετωπισαμε πολλα προβληματα!!!
Εν ταχη να πω οτι το να βρεις μαμα μπλοκ που να μην θελει ρεκτιφιε ειναι σαν να ζητας ΤΡΟΠΕΤΟ απο Buggati VEYRON!!!
Αυτο καταλαβα εγω....βρηκα ενα που τελικα ηταν off και τελικα μετα απο 15 ημερες βρηκα ενα καλο σωστο ,μιας που το προβλημα ειναι οτι επειδη φοραω εμβολα std διασταση και οχι oversize δεν βρισκεις ευκολα μπλοκ που να μην θελει ρεκτιφιε!
Αντιθετως για ρεκτιφιε μπλοκ με το κιλο...........
Καλα βεβαια ειναι και 20 χρονων αμαξια-κινητηρες.....


Αφου λοιπον βρεθηκε το μπλοκ μετα κοπο και βασανων δεν βρισκαμε ελατηρια εμβολων απο την wossner και μεσω του Δρακου ,καθως τα new εμβολα της wossner για Punto ειχαν αλλα ελατηρια και αυτα που ηθελα εγω δεν υπηρξαν ουτε στο εργοστασιο μιας και περιμεναμε μεχρι το Σαββατο των εκλογων για να δουμε αν θα ηταν μεσα σε μια παραγγελια που περιμενε απο το εργοστασιο ο Δρακος!

Ο στροφαλος ο δικος μου ηταν λιγο ταλαιπωρημενος στο μεσαιο κουζινετο το οποιο κουζινετο ηταν στα κακα του τα χαλια και αλλαξαμε και στροφαλο απο το 1ο μπλοκ που πηρα που δεν ηταν καλος ο κορμος αλλα ο στροφαλος αφου λυθηκε και μετρηθηκε ηταν ΤΕΛΕΙΟΣ!!!
Το μπλοκ που βρηκα και εβαλα δεν ειχε στροφαλο,η τραμπα της τραμπας δηλαδη......
Τελικα βρηκαμε αλλα ελατηρια απο Θεσ/κη ,βρηκε ο μαστορας και το αμαξι δεθηκε ,μπλοκ με ελατηρια ,μεταλλα κουζινετα και θρος στροφαλου NEW!!!
Επειτα η κεφαλη που ενω φανηκε οκ ,μολις την πηγαμε για πλανισμα-καθαρισμα φανηκε ενα μικρο ρηγμα στα νερα......

Τελικα κριθηκε οκ αφου επειτα απο πρεσαρισμα ,βρεθηκε οκ αλλα η αντικατασταση της ενω θα ηταν η ΙΔΑΝΙΚΗ λυση ,λογω οικονομικου(τον Μαιο εχω γαμο) επρεπε το κοστος να κρατηθει σε χαμηλα επιπεδα!
Θα πειτε ποσο στοιχιζει μια κεφαλη?Η δικια μου ,αγορα και φτιαξιμο ξεπερναν τα 1000 ΕΥΡΩ!!!Ο λογος ,οτι δεν ειναι μαμα Punto Gt ,αλλα απο 1600 μπλοκ (Punto cabrio με μεγαλες βαλβιδες που εχουν γινει μεγαλυτερες) βαλε αγορα μοτερ 1600 και βγαλσιμο κεφαλης και φτιαξιμο..........
Μαμα κεφαλες ΟΛΕΣ με ρηγματα που ηθελαν επισκευη-κολλημα ,σαν τα καλα των μαμα μπλοκ!

Τελικα το αμαξι δεθηκε την προηγουμενη βδομαδα και ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ και στρωνεται απο το προηγουμε Σαββατο ,μια βδομαδα τωρα δηλαδη!!!
ΟΛΑ οκ και η επιπονη διαδικασια του στρωσιματος καλα κρατει!!!


Να πω λοιπον κλεινοντας οτι ηταν ενα μοτερ που κρατησε 7 χρονια και οσοι ξερουν και με ξερουν καταλαβαινουν τι ΤΕΡΑΣ αξιοπιστιας ηταν........
Να πω επισης οτι το αμαξι απο τις τελευταιες παρεμβασεις ειχε φτασει στο ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ να δειχνει 2 bar οποτε στο δρομο και ειδικα με 4η ισως σηκωνε και παραπανω 2.1 και 2.2 δεν θα ηταν υπερβολη αφου τερματιζα τα 400 μετρα με 4η και 7000 στροφες και σιγουρα τερματισμενπ το 2μπαρο μπαρομετρο που εχω μεσα......
ΣΙΓΟΥΡΑ αν δεν ειχα σηκωσει 2bar και μαλιστα οχι οτι το σηκωσα επιτηδες ,αλλα επειδη βρηκε καυσιμο τωρα παραπανω σηκωσε μονο του πιεση και ενω ο μαστορας μου ειπα να το κατεβασουμε πιεση εγω απο την σιγουρια μου ειπα αστο δεν παθαινει τιποτα....
Τελικα επαθε και δεν ξερω αν παθαινε κατι αν ηταν 1.5 -1.6 ,ειναι κατι που δεν θα μαθουμε ποτε.......


Τωρα το αμαξι θα στρωθει ευλαβικα και θα δουλεψε ταβανι 1.5-1.6bar ΑΥΣΤΗΡΑ ,ουτως η αλλως απο θεμα δυναμης δεν υπαρχει λογος αφου ακομα και σε αυτες τις πιεσεις θα πρεπει να εχει 300 αλογα.........
Αυτο βεβαια θα το ξερουμε σε λιγες ημερες αφου μολις θα στρωθει και θα αλλαχτουν τα λαδακια του ,παμε για ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΟ και πατημα......
Θελω να ελπιζω οτι θα βγει καλυτερο ,αν και θα ειμαι 100% ευχαριστημενος να βγει ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο με ΠΡΙΝ!!!!


ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΟΙ ΜΠΙΕΛΕΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2BAR ,ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΜΑΜΑ ΜΠΙΕΛΕΣ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ,ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ........

Video και ΦΩΤΟ συντομα......
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!


http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.

Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.

Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη giannis gt : 07-02-15 στις 11:52.
Απάντηση με παράθεση