Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από tsaftsouf20V
Αυτο πρωτη φορα το ακουω. Αν κ θεωρητικα ειναι εφικτο ο βαθμος κοψιματος της καροτσας αλλα κ το παρακεντρο του σαζμαν ως προς το κεντρο του αμαξιου που εχει ηδη ενα υποτιποδες τουνελ νομιζω οτι δεν το καθιστα κ τοσο ιδανικη λυση. Κ περαν αυτου δεν νομιζω οτι τα μπροστινα ιμιαξονια θα αντεξουν τις δυναμεις στρεψης που θα αναπτυχθυνουν. Μην ξεχναμε οτι εχουν αλλους σταυρους στα σπασιματα αλλα κ διαφορετικο παχος λογο μικρου μηκους. Μπορω να παω ομως οτι με εβαλες σε σκεψεις...
|
Το project που σου περιγράφω παραπάνω δεν είναι ένα φανταστικό σενάριο αλλά υπάρχει ήδη πάνω σε αμάξι , δουλέυει εδω και αρκετό καιρό και μάλιστα με turbato μοτερ

.
Αν πάρεις μέτρα θα εκπλαγείς.......!!!!!! το μπροστοκίνητο σαζμάν χωράει πολύ πιο έυκολα απο ένα πισωκίνητο μέσα στο engine bay και όσο για το παράκεντρο δεν είναι τόσο όσο νομίζεις....
Όσο για το αν θα αντέξει τη ροπή σκέψου τη διατομή του κεντρικού στο κούμπωμα του πισωκίνητου σαζμάν.....δεν είναι και πιο χοντρός απο ένα ημιαξόνιο.
Δεν ξέρω πόσο θα αντέξει ένα τέτοιο φιλόδοξο project αλλά σου λέω οτι ήδη δουλέυει σε ένα αυτοκίνητο που μπήκε προσωρινά μέχρι να βρεθεί πισωκίνητο σαζμάν και..........ουδέν μονιμότερο

.