Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #25  
Παλιά 07-09-14, 22:47
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Mε τον compressor της greddy παει γυρω στα 260 bolt on, xωρις να σκαλισεις μοτερ, μονο προγραμμα περιφερειακα..Με turbo βγαζεις οντως παραπανω αλογα ,αλλα με τον compressor δεν χανεις την ατμοσφαιρικη αισθηση , γιατι ανεβαζει πολυ γραμμικα , απλα φορτωνει πολυ γρηγορα απο τις χαμηλες και δινει μεχρι τον κοφτη, χωρις σκαλοπατια και χωρις lagg που εχει ενα turbo, με κοστος την ελαφρα χαμηλοτερη αποδοση που εχει ενας κομπρεσσορας.Εν μερεi αυτο λυνεται αν διαλεξεις rotrex supercharger.Aν δεν κυνηγας την μεγιστη ιπποδυναμη και σε ενδιαφερει περισσοτερο η ποιοτητα λειτουργιας του μοτερ , ο κομπρεσσορας ειναι πολυ καλη επιλογη

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 09-09-14 στις 19:14.
Απάντηση με παράθεση