Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #1341  
Παλιά 30-08-14, 07:24
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από alkis1984 Εμφάνιση μηνυμάτων
και ποσο κοστιζει το κιτ +πολλαπλη + πεταλουδα και σε ποιες στροφη αρχιζει να παιρνει και μετα το trip control θα γραφει μονιμως πανω απο 15 L 100χλ
250-300 κομπλε με μεταφορικα...ισωσ και λιγοτερα..στην χειροτερη αλλα 250 για πολλαπλη 2ΖΖ και το πολυ 100 για την πεταλουδα .... Το αμαξι θα δουλευει καλυτερα 4500-6500 και ισως χανει λιγο μεχρι τις 4000 κατι που με προγραμμα διορθωνεται και ναι σιγουρα θα καις παραπανω..... οσο πιο πολλα τα αλογα τοσο πιο πολυ σανο τα ταιζεις...:P

Tεσπα γιαυτα που σκοπευεις να κανεις δεν σου χρειαζεται 2ΖΖ πολλαπλη και τα ρεστα..Αν εβαζες 1400αρια πιστονια να σηκωσεις συμπιεση ... φοραγες καπακι απο celica ,εκανες ροικη στην κεφαλη...αλλαζες βαλβιδες και ελατηρια βαλβιδων σκληροτερα + αγριους εκκεντροφορους για στροφαρισμα 8000+ κτλ... τοτε θα ειχε νοημα να βαλεις και την 2ΖΖ πολλαπλη και πεταλουδα και να πηγαινεις για 170-180 αλογα και θα σου ερχοταν ισως πιο φθηνα να βαλεις απευθειας το 2ZZ μοτερ :P

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 30-08-14 στις 07:31.
Απάντηση με παράθεση