1) Απ'ότι ξέρω η πολλαπλή και η πεταλούδα απο celica (143hp) και ΜR2 δεν εχουν διαφορές.
2) Δεν βαζουν την αλουμινενια του 2ΖΖ στα υπερκυβισμενα. Υπαρχει Ιαπωνική και Αμερικάνικη αλουμινενια πολλαπλή για 1ΖΖ.
Η πλαστική πολλαπλή του 1ZZ πασχει απο διαφραγματα αλλα ειναι πολύ καλύτερη σε ροή απο την αλουμινένια. Η πλαστική δλδ ήταν βελτιωμένη εκδοση της αλουμινένιας. Η καλυτερη λυση ολων ειναι να βρεις ή να φτιαξεις πλαστική πολλαπλή χωρις διαφραγματα. (Και εγω το θελω αυτο αλλά δεν ξερω πού να την πάω :P).
Δεν βαζουν πλακακι στην αλουμινενια για να κουμπωσει στο μοτέρ (στο μοτερ κουμπώνει μια χαρα), αλλά βαζουν πλακάκι για να κουμπώσει επανω της η πεταλούδα απο 1.8. Αλλιώς, κουμπώνει χωρις πλακάκι η πεταλουδα απο 1.4.
Υ.Γ.: Δεν υπάρχει MR2 TS - τουλάχιστον όχι απο το εργοστάσιο... (για το FB το λέω :P).
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη madvinegar : 28-08-14 στις 15:50.
|