Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #134  
Παλιά 02-06-14, 19:25
Το avatar του χρήστη tsavman
tsavman Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 17-06-2011
Μοντέλο: Ε12 2004, 1.x
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 726
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 244
tsavman είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από corollapatra Εμφάνιση μηνυμάτων
Κωνσταντίνε έχω πάει εγώ μία φορά. Μου έβγαλε λίγο πολύ τα ίδια με το DASTEK του ΜΑΙΚΟΝ που πάμε κάθε χρόνο στο Dynoday του club, δε θυμάμαι εάν έχεις έρθει στον ΜΑΙΚΟΝ. Μετράει την ιπποδύναμη σε CV και όχι σε HP (1hp = περίπου 1,014cv). Που λες να πας; Στο Dynoworx στο Μαρκόπουλο;
Όχι, δεν έχω έρθει σε καμία δυναμομέτρηση, καθώς είμαι μακρυά (Πτολεμαΐδα).
Απλά ετοιμάζω κάτι στο οποίο θα φανεί αν πάρει το μοτέρ τίποτα
Δεν έχω κάνει πάτημα μέχρι στιγμής, δεν υπήρχε και λόγος καθώς είμαι εντελώς stock μηχανικά, αλλά νομίζω ήρθε η ώρα να δω που βρίσκομαι.

Γενικά, τι χρέωση να περιμένω για 2-3 πατήματα; Και τι αποτελέσματα για 1.4 με καμιά 110.000km επάνω;


Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Κωστα, το να γυαλίσεις τα φανάρια με οδοντοκρεμα δεν θεωρείται "upgrade".
Μην πεταξεις τα λεφτα σου στο δυναμομετρο... :P
Σοβαρά ρε Μάικ;
Δηλαδή να μην βάψω ούτε τις δαγκάνες κόκκινες; Κάποιος μου είπε ότι παίρνεις +10HP αν το κάνεις αυτό, και φρενάρει και καλύτερα παράλληλα
Απάντηση με παράθεση