Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #20  
Παλιά 28-02-14, 18:47
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pilotos7 Εμφάνιση μηνυμάτων
Οι μαμα βαλβιδες το καλο που εχουν ειναι οτι απλα στραβωνουν και δεν κοβονται οπως ολες οι aftermarket.Αν μπορουσαμε με τις μαμα να σηκωσουμε 8-9000 στροφες τοτε δεν θα υπηρχαν after.. και εμεις θα ημασταν χαρουμενοι κατα 300 ευρω.
Επισης το οτι εβαλε πιο σκληρα ελατηρια σημαινει οτι η βαλβιδα θα βαζει ας πουμε πιο πολυ δυμαμη να την ανοιξει..
Γνωμη μου μη σηκωσεις πανω απο 7300 με τις μαμα.
Για την ιστορια στις 9000 στραβωνουν με τον πρωτο κοφτη..
Παντως η crower συμβουλευει να αλλαχτουν μονο τα ελατηρια αν σκοπευεις να εκμεταλλευτεις τους εκκεντροφορους με υψηλοτερο στροφαρισμα.Απο κει και περα επειδη εσυ απο οτι εχω διαβασει εχει δοκιμασει σχεδον τα παντα σε αυτα τα μοτερ , δεν εχω λογο να σε αμφισβητησω.Το αντιθετο...Καλο ειναι οταν πιεζεις το μοτερ να το κανεις αλεξισφαιρο και να μην αφηνεις πιθανα αδυναμα σημεια γιατι αν τσιγκουνευτεις στην αρχη.... την ζημια θα την πληρωσεις 3πλα αργοτερα...
Απάντηση με παράθεση