Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #970  
Παλιά 18-02-14, 04:37
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από pilotos7 Εμφάνιση μηνυμάτων
1ον το fn στριβει μια χαρα.
2ον το fn εχει αλλους εκκεντροφορους και περιππ]ου 3-5 αλογα παραπανω απο το ep3 τα οποιια δεν φαινονται λογο βαρους.
3ον ep3 full 1ο σταδιο + εκκεντρα απο fn ειναι μπροστα ακομα και απο τουρμπατα 300 αλογων..
Γενικα τα ταπερ εχουν φοβερη κλιμακωση στο σασμαν και φορτωνουν σαν τουρμπατα.
Σε συγκριση με το ep3 το fn στριβει χειροτερα... οσο για το πως παει το fn σε σχεση με το ep3 τα αλογα του φενονται γιατι παρα το παραπανω βαρος καταφερνει και παει το ιδιο καλα στα πολλα , και μετα τα 150km/h ψιλοπαιρνει κεφαλι... ( Λογια του ef9 tuned που ειναι απο τους καλυτερους , αν οχι ο καλυτερος Εληνας προγραμματιστης πανω σε honda και ειχε και τα δυο στην κατοχη του.Στα υπολοιπα συμφωνουμε!
http://www.youtube.com/watch?v=XeGAmcLYGQ8
Απάντηση με παράθεση