νεότερα από το μέτωπο.... αλλάξαμε τα μπεκ με τα παλιά αλλά πάλι τα ίδια το ρελαντί έπαιζε 1800 – 1400 στροφές. Παίξαμε λίγο με την βίδα του ρελαντί στην πεταλούδα μήπως δεν ήταν εντελώς κλεισμένη και μένει σταθερό στις 1500. (όπου διάβασα λένε ότι πρέπει να είναι τελείως κλειστή)
φυσικά έγινε reset του εγκεφάλου , για να μην έχουμε θέμα απο εκεί...
Θα δούμε μετά από κάποια χιλιόμετρα εάν στρώσει.
Υπάρχει τρόπος να δούμε εάν υπάρχουν διαρροές στην πολλαπλή πχ ράγισμα και τραβάει από κάπου αέρα? Πχ κάποιος καπνός κάτι?
Γιατί μετά η άλλη λύση είναι να καταργήσουμε το tps και να το ρυθμίζουμε χειροκίνητα….
|