http://teammfactory.com/gearcalculator.php?kmh=0&tirewidth=195&tireprofile =55&wheelsize=15&tirediameter1=23.44&maxrpm1=&fina ldrive1=&gearratio1=&gearratio2=&gearratio3=&gearr atio4=&gearratio5=&gearratio6=&trannytype=&tirewid th2=195&tireprofile2=50&wheelsize2=15&tirediameter 2=22.68&maxrpm2=&finaldrive2=&gearratioa=&gearrati ob=&gearratioc=&gearratiod=&gearratioe=&gearratiof =&trannytype=&tranny=Calculate+Transmission+1+%26+ 2
Από εδώ θα δεις την αλλαγή του "βήματος" ανάλογα με την διάσταση. Απλά βάλε τα στοιχεια.
* υπολόγησε ότι το κοντερ σου θα κλεβει 5-10 χιλιομετρα οπότε υπολογισε πρώτα την "μαμα" διάσταση να δεις πόσο κλέβει και στην συνέχεια κάνε την αλλάγη στην διάσταση που θες. Αλλάζοντάς στην δες να μην ξεφέυγεις πολύ και κοντίνει και σου κλέβει πολλά το κοντερ μετα.
όσο για το λάστιχο θα πρότεινα Τ1R. όχι ότι είναι κάτι το ιδιαίτερο. είναι σχετικά μέτριο σε σκληρότητα, δεν φαγώνεται ευκολα(εγω το σπινιαρω κάτι δευτέρες συνεχεια δεν φαγωνεται) και αν ζεσταθεί(δεν ζεστενεται πολυ γρήγορα) κρατάει πολύ καλα. είναι τίμιο λάστιχο ειδικά για στεγνό, αλλά και στο βρεγμένο δεν θα σε πουλήσει.