Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από agapiou
Δηλαδή ήταν στο ρελαντί ο κινητήρας, και εσύ ταυτόχρονα άνοιξες τη τάπα του λαδιού;;;
|
ακριβώς ,ήθελα να δώ αν φεύγει η πίεση προς τα πάνω ,αλλά έβγαζε πιο πολύ λάδι (πιτσιλιές).Όπως και να έχει ευχαριστώ για το ενδιφέρον
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Fireair
Είναι λογικό να πιτσιλάει λάδια όταν δουλέυει ο κινητήρας απο την τάπα αν αυτή είναι ανοιχτή γιατί αυτά φτάνουν και στο καπάκι. Σαν πυροσβέστης που είμαι θα σου πώ οτι μου έτυχε στην Αττική οδό, η Μercedes το Βασίλη Σαλέα, ενώ την πήρε απο service, να πάρει φωτία στο χώρο της μηχανής. Τελικά η φωτιά ξεκίνησε γιατί ο μάστορας ξέχασε να βάλει το δείκτη της στάθμης του λαδιού και το λάδι (που είχε ήδη ζεσταθεί) πιτσίλαγε στην επένδηση του καπό η οποία πήρε φωτιά. Καλοκαίρι 2010 αν θυμάμαι καλά ρεύμα προς Ελευσίνα πριν την έξοδο της Δουκίσσης Πλακεντίας.
Οπότε το αμάξι που αναφέρεις προφανώς δεν έχει προβλημα.
|
από όσα γνωρίζω ο δείκτης της στάθμης είναι στα χαμηλά ,αλλά το καπάκι για το οποίο αναφέρομαι είναι στην κορυφή γι αυτό ρωτώ ,είναι λογικό να πετάει λάδια απο εκεί ψηλά η η πίεση φεύγει προς τα πάνω και παρασένει και τα λάδια??