Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #4  
Παλιά 20-12-13, 13:19
apollodoros Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 19-12-2013
Μηνύματα: 3
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 0
apollodoros είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από agapiou Εμφάνιση μηνυμάτων
Δηλαδή ήταν στο ρελαντί ο κινητήρας, και εσύ ταυτόχρονα άνοιξες τη τάπα του λαδιού;;;
ακριβώς ,ήθελα να δώ αν φεύγει η πίεση προς τα πάνω ,αλλά έβγαζε πιο πολύ λάδι (πιτσιλιές).Όπως και να έχει ευχαριστώ για το ενδιφέρον

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Fireair Εμφάνιση μηνυμάτων
Είναι λογικό να πιτσιλάει λάδια όταν δουλέυει ο κινητήρας απο την τάπα αν αυτή είναι ανοιχτή γιατί αυτά φτάνουν και στο καπάκι. Σαν πυροσβέστης που είμαι θα σου πώ οτι μου έτυχε στην Αττική οδό, η Μercedes το Βασίλη Σαλέα, ενώ την πήρε απο service, να πάρει φωτία στο χώρο της μηχανής. Τελικά η φωτιά ξεκίνησε γιατί ο μάστορας ξέχασε να βάλει το δείκτη της στάθμης του λαδιού και το λάδι (που είχε ήδη ζεσταθεί) πιτσίλαγε στην επένδηση του καπό η οποία πήρε φωτιά. Καλοκαίρι 2010 αν θυμάμαι καλά ρεύμα προς Ελευσίνα πριν την έξοδο της Δουκίσσης Πλακεντίας.
Οπότε το αμάξι που αναφέρεις προφανώς δεν έχει προβλημα.
από όσα γνωρίζω ο δείκτης της στάθμης είναι στα χαμηλά ,αλλά το καπάκι για το οποίο αναφέρομαι είναι στην κορυφή γι αυτό ρωτώ ,είναι λογικό να πετάει λάδια απο εκεί ψηλά η η πίεση φεύγει προς τα πάνω και παρασένει και τα λάδια??

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη agapiou : 20-12-13 στις 15:44. Αιτία: Συγχώνευση posts...
Απάντηση με παράθεση