Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #905  
Παλιά 16-10-13, 00:11
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
180hp minimum εντελως εργοστασιακα υπολογιζε 190 με φιλτρο και custom πιο κοντη εξατμιση σε σχεση με corolla/celica σε αμαξωμα yaris που δεν θα ξεπερναει τα 950 κιλα χωρις ελαφρωματα...ροπη απο 1800 κυβικα +κοντο 6αρι και παρομοια(stock ecu) ή και καλυτερη ευστροφια με power fc (9000+) ....Μαλλον το saxorallo θα τα βρει σκουρα ( μονοπεταλουδο τουλαχιστον) κι οχι το yaris, φιλε Γιαννη...Το μοτερ αυτο αδικειται πολυ απο το βαρος της corolla E12....Εδω στο Ε11 κανει παπαδες ...φαντασου στο yaris που συγκριτικα ειναι καρυδοτσουφλο..ειδικα το 1ης γενειας....Πρεπει να ναι δυσκολο swap παντως

το yaris 1.5 tsport ειχε παρομοιες επιδοσεις με το peugeot 106 rallye 1.6 8v 106hp...παρομοια βαρη...παρομοια αλογα ....οποτε αν μιλαμε για σωστη ολοκληρωμενη μετατροπη μαλλον ριχνει σε τετοια σαξοραλλα που για να φτασουν τα 170+ αλογα ...μονο εργοστασιακα δεν ειναι ..( βελτιωμενη κεφαλη αλλοι εκκεντροφοροι , σφυριλατα , συμπιεση ,προπορειεσ , supersprint εξατμιση κτλ κτλ.)

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 16-10-13 στις 00:18.
Απάντηση με παράθεση