Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #15  
Παλιά 13-09-13, 09:45
cchristos Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 10-06-2009
Περιοχή: θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 76
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 203
cchristos είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX Εμφάνιση μηνυμάτων
ριξε τα λεφτα του διαφορικου σε μια coilover και ελαφριες ποιοτικες ζαντουλες...θα παρεις αυτο που θες χωρις να χασεις γκαζια, ισως να κερδισεις κιολας λογω ελαφρωματος ...μπορεις καλλιστα να βαλεις κι ελαφρομενο βολαν που στα ατμοσφαιρικα , κανει διαφορα μαζι με το κοντο σαζμαν και δεν ειναι ακριβο.....Οταν περασεις τα 200hp με καποια τουρμπινα ή ροτρεξ και βλεπεις οτι η μουρη ψαρευει δεξια αριστερα σε καθε τουρμπισμα....τοτε σκεψου σοβαρα το μπλοκε διαφορικο....βαρος =προσφυση....δεν εχεις σταρλετ φτερο στον ανεμο με 14αρες ζαντες για να χρειαζεσαι μπλοκε στα 130-160hp..To type-r 200 αλογα εργοστασιακο και το μπλοκε ερχεται ως εξτρα...παρολα αυτα σκιζει ( εσκιζε) κωλους και χωρις αυτο ...μια καλη αναρτηση χρειαζεσαι μονο ..
το αμαξάκι είναι σε διαδικασία γενικής αναδιωργάνοσης.
Έχουν ήδη παραγγελθεί και περιμένουμε να μπούνε
  • Ελαφρομένο βολάν (αλήθεια κάπου διάβασα ότι δεν κάθεται η μίζα από το 4zz και θέλει από 1zz)
  • Εισαγωγή, πεταλούδα μπεκ από 1zz
  • Εκκεντροφόροι crower 1ου σταδίου
  • Φρένα από ts
  • Σωληνάκια υψηλής
  • Φρένα χαραχτά τρυπητά με τακάκια abc
  • Αντιστρεπτική ULTRARACING 19mm
  • Μπάρα θόλων
  • Αμορτισερ kyb
  • Πολλαπλή εξαγωγής ppe
  • Κτλ κτλ…..
Οπότε το μόνο που έμεινε να ψαχτό είναι είναι για σασμαν/διαφορικό αφού το συγκεκριμένο αμαξάκι δεν θα τουρμπιστεί….
Απάντηση με παράθεση