Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #36  
Παλιά 07-09-13, 14:30
Το avatar του χρήστη MITSOS
MITSOS Offline:
 
Εγγραφή: 04-12-2007
Περιοχή: ΒΟΛΟΣ
Ηλικία: 42
Μηνύματα: 1.405
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 355
MITSOS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Εντέλει προχθές λύθηκε και το θέμα του θείου μου.....μερικώς.
Άφού όπως είχα πει από διάκενα βαλβίδων ο κινητήρας ήταν ΟΚ και
οι κυλινδροι σήκωσαν τις κατέλληλες πιέσεις και αφού λύθηκε και
η εξάτμιση και ελέγχθηκε και ο καταλύτης (ευχαριστώ για το tip Φάνη)
το πρόβλημα παρέμενε (με βενζίνη μιλάμε πάντα).
Διαβάστε τώρα σκηνικό να δείτε τί γίνεται στο Ελλαντάρα μας.
Πήγε λοιπόν την Τρίτη ο επίσημος με το μοτέρ ΟΚ στον υγραεριά να
τον ρωτήσει μήπως δεν είχε κάνει κάτι καλά μιας και ο επίσημος είχε
κοιτάξει τα δικά του θέματα δέκα φορές και όσο για το υγραέριο δεν ήθελε
να πειράξει την εγκατάσταση (αφου γι' αυτήν υπεύθυνος λογικά ήταν ο
υγραεριάς).
Πάει λοιπόν εκεί και η απάντηση του άλλου :'' όλα είναι μια χαρά και τίποτε
δεν έχει πρόβλημα και δε χρειάζεται πείραγμα.
Εν τω μεταξύ το αμάξι στις πορείες εξακολουθούσε να κάνει ''κορδελάκια''.
Οπότε αφού αγανάκτησε ο επίσημος γύρισε πίσω στο συνεργείο και
έβγαλε ένα ένα ότι καλώδιο είχε σχεση με τα ηλεκτρικά του
υγραερίου και.......ωωωωωω
όλα κομπλέ λειτουργία χωρίς κανένα πρόβλημα, check κλπ και το
αμάξι να κάνει σούζες! (το έχει από την Τετάρτη στα χέρια του και
ο θείος μου και γυρνάει και δουλεύει σαν καινούργιο).
Επίσης κάτι που παρατήρησε ήταν ότι οι συνδέσεις που είχε πάρει
ρεύματα κλπ ο υγραεριάς δεν ήταν από τα καταλληλότερα σημεία.
Αυτό που κατάλαβα εγώ είναι ότι στο υγραέριο πέρα από την ποιότητα
του συστήματος πολύ μεγαλύτερο ρόλο για τη σωστή λειτουργία
και τη μακροβιότητα παίζουν η σωστή τοποθέτηση και ο σωστός
προγραμματισμός.

Φάνη περιμένω τις απόψεις σου και
σήμερα αύριο που θα έρθει από εδώ ο θείος μου
θα δω και θα σου πω και τη μάρκα του συστήματος για
να μας πεις τί μέρος του λόγου είναι.
__________________
ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΑΕΙ ΟΙ ΤΟΥΡΜΠΙΝΕΣ ΓΜΤ!
Απάντηση με παράθεση