Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #30  
Παλιά 02-09-13, 23:00
Fireair Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 19-06-2013
Μοντέλο: Corolla E12 1.4
Μηνύματα: 63
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 140
Fireair είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παιδιά, 1ον: το φρέον δεν χαλάει και 2ον:δεν χρειάζεται ούτε γίνετε άλλαγμα. Το μόνο που κάνουν (ανάλογα το μηχάνημα του τεχνικού) είναι να αφαιρεί το φρέον απο το κύκλωμα, (να το ζυγίζει αν το μηχάνημα έχει την άδεια φυάλη) να συμπληρώνει την ποσότητα που λείπει και αφού γίνει καθάρισμα και κενό στο κύκλωμα ξαναβάζει μέσα το φρέον στην σωστή ποσότητα. Τα περισσότερα ΤΟΥΟΤΑ αν όχι όλα έχουν ή επάνω στην μπουκάλα του ψυγείου ή στη διαδρομή των σωληνώσεων ένα ματάκι/γυαλάκι. Όταν κομπλάρουμε το Α/C τότε δημιουργείτε στην αρχή αφρός (φυσαλίδες) στο ματάκι/γυαλάκι και αν δεν λείπει φρέον μετά απο λίγο σταματάνε. Αν δεν σταματάνε και συνεχίζουν να υπάρχουν τότε θέλει συμπλήρωμα με φρέον. Δεν ξεχνάμε οτι κομπλάρουμε το A/C πάντα σε ρελαντί (αν είμαστε εν κινήση συμπλεκτάρουμε, πέφτουν οι στροφές και τότε κομπλάρουμε). Ανοίγουμε τον ανεμιστήρα στην επιθυμητή ταχύτητα και μετά κομπλάρουμε. Κλείνουμε χωρίς θέμα σε οποιεσδήποτε στροφές κι αν έχει ο κινητήρας. Η ζημιά στο κόμπλερ της αντλίας του A/C γίνετε μόνο στο κομπλάρισμα και όχι στο ξεκομπλάρισμα. Καλό είναι να αλλάζουμε το φίλτρο καμπίνας γιατί πιάνει μικρόβια και επίσης βουλώνει και δεν αποδίδει το A/C. Καλό είναι να κλείνουμε το A/C λίγο πριν φτάσουμε στον προορισμό μας αλλά να αφήνουμε τον ανεμιστήρα να λειτουργεί μέχρι να σταματήσει να βγάζει κρύο αέρα γιατί έτσι φεύγει η υγρασία που υπάρχει στους αεραγωγούς και δεν θα μυρίζουν. Όλα αυτά τα γράφω γνωρίζοντας τα επειδή ασχολούμε με κλιματισμό και όχι επειδή μου ήρθαν ουρανοκατέβατα. Ελπίζω να βοήθησα κάποιους.
Απάντηση με παράθεση