απο οτι βλεπω το προβλημα μαλλον ειναι με τον καταλυτη που πρεπει να εχει χαιρετησει ... θα πρεπει να βγει και να γινει οπτικη εξεταση του για να δειτε αν λειπουν κομματια και αν εχει κατι σαν ξερη λασπη....
σε αυτους τους καταλυτες καιγαιτε το υλικο τους και οταν αρχισουν τα προβληματα πρεπει να γινει επισκευη του με αδειασμα και τοποθετηση μεσα του μεταλικου καταλυτη που δεν θα ξαναχαλασει..
τωρα σε ολα τα κιτ της αγορας εκτος του brc καθε 40000χλμ ή 3 χρονια πρεπει να γινει επισκευη του πνευμονα γιατι εχει μια λαστιχενια μεβρανη στον πνευμονα και η οποια χαλαει και μπερδευει την υποπιεση του αυτοκινητου .
θα ηθελα περισσοτερα για το κιτ κτλ για να πω και εγω περισσοτερα.
επισης αυτο που εχει διαφορα στους εγκαταστατες τους παλιους ειναι οτι δεν εχουν πολλες γνωσεις για τα καινουργια αυτοκινητα οπως και εγω δεν εχω γνωσεις για συστηματα καρμπυρατερ lpg.
__________________
WEBSITE ADMIN τηλ 2104256663
Η διαφορα μεταξυ ενος αντρα και ενος παιδιου ειναι......το μεγεθος των παιχνιδιων..
|