Ένας τυπικότατος και επιφανειακός έλεγχος στα φρένα, αναρτήσεις, σύστημα διεύθυνσης (αφήνω τα άλλα) ΔΕΝ βλάπτει κανέναν. Όσο άσχετος και να είναι ο τεχνίτης (δεν έχω πετύχει άσχετο ακόμη), τα 5-10 πράγματα που κοιτάζει είναι ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΑ πρωτίστως για την δική σου ασφάλεια...Τώρα για τον κινητήρα, και για να μην πλατιάσω ιδιαίτερα, ΚΑΛΑ κανουν και τα κόβουν. Το κάθε αμάξι έχει τα υποσυστήματα (φρένα-αναρτήσεις-δοαφορικά κοκ) με πρώτιστο μέλημα την ιπποδύναμη του οχήματος. Άρα ότν ο κάγκουρας βγάζει το ταπεινό 1,4 για να βάλει το 4efte-superchargermotherfucker και δεν ξέρω εγώ τι άλλο, κατά 90% αλλάζει μαζί την ζάντα (μούρη) αλλά από φρένα-ανσαρτήσεις κτλ μυρωδιά...
|