Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #16  
Παλιά 23-06-13, 14:00
Το avatar του χρήστη pilotos7
pilotos7 Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 05-10-2008
Μοντέλο: Corolla E-11 f/l G6
Μηνύματα: 1.784
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 370
pilotos7 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannisaug Εμφάνιση μηνυμάτων
σε τι μοτερ τα δουλεβεσ ?
3ZZ μαμα,3ΖΖ τουρμπο 190 αλογα,1ΖΖ τουρμπο 220-370 αλογα.

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Paris! Εμφάνιση μηνυμάτων
μιας και εχω ε11 υπερκιβυσμενο και 6αρι σασμαν . εγω θα σου ελεγα με χιλια το 6αρι .. γιατι αν το χρησιμοποιεις και σε ταξιδια πετας μια 6η και με 130-140 πατας μια χαρα και χαμηλες στροφες.. και σε πατημα απο σταση και τετοια ειναι μια χαρα .. δεν κρεμαει καπου ή δεν το εχω νιωσει στο δικο μου που δεν νομιζω αν ηταν χαλια το σασμαν ( σε θεμα σχεσεων ) θα το εκανε αλλα κομπλες επιταχυνει . εχω πατησει και 5η απο χαμηλα ( 90χλμ) και την σηκωνει κανονικα ειδικα οταν φτσει τις 4000 απο εκει και περα δινει πονο ( οσο μπορει να δωσει ενα τετοιο μοτερ...) και 6η που εχω πατησει απο 100χλμ την σηκωνε σιγουλια σιγουλια αλλα τη σηκωνε...
Σε καλο μοτερ με 6η και 100 αν επιταχυνεις παθαινεις πλακα με το πως ανεβαζει..
Το μονο κακο που εχει το 6αρι ειναι τα λεπτα γραναζια του που δεν αντεχουν σε πολυ δυναμη.Και φυσικα ξαναλεω η κλιμακωση δεν ειναι για πανω απο 220 αλογα γιατι μετα φαινεται παρα πολυ κοντο.
__________________


Απάντηση με παράθεση