Ε ναι γιατί να συγκρίνουμε τα ατμό με τα τούρμπο.. ούτως η αλλως χάνουν κατά κράτος. Σήμερα και στην κατανάλωση/αξιοπιστία/λειτουργία (λόγω Γερμανών)
Αλλά Γιώργο μην τρελάινεσε. Ξεκινήσατε μια άτυπη σύγκριση για τα καλά και τα κακά ενός 20V σε Toyota Corolla. Σας αρέσει δεν σας αρέσει τα πράγματα έχουν έτσι όπως τα είπαμε παραπάνω. Ο φίλος που μας εκθειάζει το BZR και πατάτε όλοι στο "μαμα" είναι απλά offtopic!
Ναι, γιατί μιλούσαμε για τον 20βάλβιδο στην κορόλλα E101 και Ε11 Και ξαφνικά μιλάτε για τα μαμά αμάξια (λες και ήρθαν ποτέ αυτά μαμά εδώ) για το πόσο καλά είναι, άτυπες συγκρίσεις με glanza κλπ.
Ξεκινήσαμε με αφορμή ένα βίντεο και την άτυπη σύγκριση 20v με 4efte σε E11.
Και εν τέλει είπαμε με επιχειρήματα και το ξέρουν καλά όσοι μπαίνουν συχνά εδώ μέσα πως απο
πλευράς κόστους/απόδοσης είναι καλύτερη η μετατροπή μιας Ε101 ή Ε11 σε 4efte παρά σε 4age.
Νομίζω μετά είναι καθαρά θέμα επιλογής. Oσο εσείς την "βρίσκετε" με τον ήχο της ατμόσφαιρας άλλο τόσο την βρίσκω εγώ με τον ήχο του σαλιγκαριού...
Και για να μιλάμε και με αποδείξεις υπάρχουν άτομα εδώ μέσα και τα ξέρετε που έκαναν πολλούς να κλάψουν με το "μικρό" 1300αρι σε Ε11 καρότσα
