στη γερμανια η φορολογια ειναι με βαση την ιπποδυναμη απο το εργοστασιο και φυσικα η εργοστασιακη τιμη...
δεν μπορει ενα λοτους 2000κυβικα αξιας πολλων πολλων χιλιαδων ευρω να πληρωνει ιδιο σημα με ενα χιουνται ελαντρα 2000κυβικων ας πουμε...
αλωστε η ιδια η αουντι κοροιδευει το ιδιος της το κρατος μονο και μονο για να πουλησει κανα τεμαχιο. ηδη πωλειται αυντι το οποιο ειναι κανονικα 180-190 αλογα και το εργοστασιο με πολυ κομενη την πιεση το παραδιδει με 120 αλογα και καλα ως καινουργιο. το παιρνεις το στρωνεις και στο πρωτο σερβις στο πανε εκει που πρεπει να δουλευει κανικα δλδ στα 180...
__________________
|