Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #102  
Παλιά 24-03-13, 02:18
Το avatar του χρήστη Levin BZR
Levin BZR Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 09-03-2008
Μοντέλο: Levin BZR (AE111)
Περιοχή: Kipros
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 85
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 220
Levin BZR είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παιδια, καταρχην, ελπίζω να μην βαζεται ολα τα 20v στην ιδια κατηγορια. Το μαυροκαπακο απο το ασημι, εχουν παρα πολυ διαφορα.
Επισης, το οτι συγκρινουμε ενα turbo κινητηρα με ενα ατμοσφαιρικο, δεν ειναι σωστο! Παντως τουλαχιστο στη Κυπρο, που αυτα τα αμαξια υπαρχουν αφθονα, το Levin/Trueno BZR ειναι γρηγοροτερο απο οποιονδηποτε Glanza turbo. Μιλαω παντα για μαμα και τα δυο.

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από MARMEL Εμφάνιση μηνυμάτων
oσοι μιλατε, εχετε οδηγησει μαμα εργοστασιακο bzr?

μαλλον πρεπει να πατε καμια βολτα κυπρο να αναθεωρησετε γιατι με τις υποθεσεις και με τα πιστευω δεν γινεται προκοπη...


φιλε BZR στην πιστα του αχνα εχεις χρονομετρηθει? αν ναι τι χρονο εκανες?
Εχω παει μονο μια φορα στη πιστα, αφου ειμαι το περισσοτερο καιρο Αγγλια. Καταφερα να κάνω 1:24 αν θυμαμαι καλα, με συνοδηγο, και παρα πολυ φθαρμενα ελαστικα. Εχω κανει κατι μετατροπες τωρα, και αναμενω να ριξω τους χρονους περισσοτερο. Οτιδηποτε κατω απο 1:20 για αρχη, θα ειναι πολυ καλο.

Αυτα ηταν τα ελαστικα μου μετα την πιστα Την επομενη φορα, σιγουρα θα δοκιμασω με καλυτερα ελαστικα, και σιγουρα οχι με 17αρες ζαντες

Απάντηση με παράθεση