Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #88  
Παλιά 22-03-13, 00:28
Το avatar του χρήστη Levin BZR
Levin BZR Offline:
Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 09-03-2008
Μοντέλο: Levin BZR (AE111)
Περιοχή: Kipros
Ηλικία: 39 male
Μηνύματα: 85
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 220
Levin BZR είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Συγνωμη βρε παιδια που ξεθαβω το θέμα, αλλα απο προσωπικες τουλαχιστο εμπειριες, ουτε 1 στις 1000 πιθανότητες δεν εχει ενα Glanza/Starlet turbo μπροστα στο αμαξι μου. Και μιλαω οταν ηταν μαμα το Levin.

Οταν καναμε πατημα με ενα φιλο, το Glanza φευγει λιγο καλυτερα, αλλα με το κοφτη στις 8200rpm, τον ειχα πιασει ηδη με τη 1η, και πηρα κεφάλι. Στα 400μ περιπου, ημουν και 1.5 αμαξι μπροστα. Τοτε το Levin ηταν μαμα, με το Glanza να ειχε full ιαπωνικη εξάτμιση, ιντερκουλερ μπροστα και αγωνιστικη φιλτροχοανη.

'Οσο για 20v πριονι, μόλις παω Κύπρο σε κανενα 10-ημερο, να σας ανεβάσω βιντεο

-->Full NA 20v Levin με εκκεντροφόρους Tomei (τους καινουργιους) και εγκέγαλο απο την Mines<--




Απάντηση με παράθεση