Με 14.5 συμπιεση (στατικη υποθετω ε!) εχει μικρυνει πολυ ο χωρος καυσεως και θελει δουλεια στα εμβολα ωστε να κατεβουν οι <τσεπες> ωστε να μην υπαρχει προβλημα με τις βαλβιδες σε τοσο υψηλες στροφες 9000+++
Επισης και ενας λαθος χρονισμος εστω και ενα δοντι μπορει να αποβει μοιραιως σε ενα τοσο απαιτητικο μοτερ!!!
ΜΠΡΑΒΟ για την προσπαθεια και τα λεφτα που εχεις δαπανησει αλλα εγω προσωπικα σε αυτο το μοτερ θα εβαζα εναν ψαγμενο κομπρεσορα σε συνδυασμο με ατμοσφαιρικη βελτιωση και αποδοση οχι πανω απο 400 αλογα!!!
Σε τετοιο μοτερ δεν θα εβαζα Turbo σε καμια περιπτωση οπως και δεν θα εβαζα τουρμπινα σε Κ20 Type R!!!Μονο compressor και κοφτη στις 9500!!!
__________________
ΤΩΡΑ 338+ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ!!!
http://youtu.be/Hi3ipm5wMYs
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar
Καλα που ηρθε και ο Γιαννης και περασαμε τα 300 αλογα σημερα.
Περιττο να πω πως το punto σε ΤΡΟΜΑΖΕΙ οταν ανοιγει.
Ελπίζω να μη σου λέρωσα το κάθισμα Γιάννη... 
|
|