Θέμα: 4zz turbo
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #30  
Παλιά 19-02-13, 00:22
Paris tspor Offline:
Νεότατος
 
Εγγραφή: 29-03-2012
Μηνύματα: 23
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 165
Paris tspor είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
επισης η πλαστικη εισαγωγη δοκιμασμενη και απο μενα μεχρι και 1,4 για καιρο δεν κανει κιχ. και το αμαξι μου το ξερουν αρκετοι.... το avensis ποτε δεν θα σπασει αν εχει σωστο προγραμμα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX Εμφάνιση μηνυμάτων
O καθενας ειναι υπευθυνος για τις επιλογες του ....κι οτι πιεση θελει μπορει να σηκωσει στο αμαξι του ....καποιος μπορει να το δουλευε 2 και 3 χρονια το αμαξι του με 1 bar κι ολο το μοτερ καρα-εργοστασιακο...και να μην επαθε τιποτα...ομως δεν πρεπει να περνουμε τους αλλους στο λαιμο μας επειδη εμας ετυχε και δεν βγηκε ζημια.ο καθενας οδηγει διαφορετικα...προγραμματιζει αλλιως την ecu ..παιζουν πολλα .Η λογικη λεει οτι στα σημερινα μοτερ (ατμοσφαιρικα) οπως βγαινουν απιο το εργοστασιο ,αν θες μαξιμουμ αξιοπιστια χωρις να αλλαξεις εντοσθια ,δεν τους σηκωνεις πανω απο 0.5 bar
Απο κει και περα οσο ανεβαζεις πιεση κοβεις ωρες ζωης απο το μοτερ και αυξανεις τις πιθανοτητες ζημιας ,αν εχεις λεφτα και σκοπο να το κανεις σφυριλατο...σηκωσε κι 1-1.2 bar (αφου εχεις και μεταλλικη εισαγωγη)
να εχεις 200+ hp και να κολωνιαζεις τα corsa opc αλλα ειναι σιγουρο οτι θα εχεις και την ιδια αξιοπιστια.....μιας ακι αυτα παροτι ειναι εργοστασιακα τουρμπατα... σπανε κι ως μαμισια ....Εσυ εχεις το πορτοφολι, εσυ αποφασιζεις...παντως για 140- 150hp 0.5bar ειναι αρκετο
φιλε γιωργο κανενα σπασιμο μοτερ δεν ειναι τυχαιο. αν το προγραμα ειναι φτιαγμενο σωστα (χαμηλες θερμοκρασιες καθολου πειρακια) δεν θα παθει ποτε τιποτα. αρκει η ροπη που παραγει να μην υπερβαινει αυτην που μπορουν να αντεξουν οι μπιελες οπως και το στροφαρισμα
__________________
TRD POWER!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη corollapatra : 20-02-13 στις 12:23. Αιτία: Συγχώνευση posts...
Απάντηση με παράθεση