Θέμα: 4zz turbo
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #29  
Παλιά 18-02-13, 23:58
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
O καθενας ειναι υπευθυνος για τις επιλογες του ....κι οτι πιεση θελει μπορει να σηκωσει στο αμαξι του ....καποιος μπορει να το δουλευε 2 και 3 χρονια το αμαξι του με 1 bar κι ολο το μοτερ καρα-εργοστασιακο...και να μην επαθε τιποτα...ομως δεν πρεπει να περνουμε τους αλλους στο λαιμο μας επειδη εμας ετυχε και δεν βγηκε ζημια.ο καθενας οδηγει διαφορετικα...προγραμματιζει αλλιως την ecu ..παιζουν πολλα .Η λογικη λεει οτι στα σημερινα μοτερ (ατμοσφαιρικα) οπως βγαινουν απιο το εργοστασιο ,αν θες μαξιμουμ αξιοπιστια χωρις να αλλαξεις εντοσθια ,δεν τους σηκωνεις πανω απο 0.5 bar
Απο κει και περα οσο ανεβαζεις πιεση κοβεις ωρες ζωης απο το μοτερ και αυξανεις τις πιθανοτητες ζημιας ,αν εχεις λεφτα και σκοπο να το κανεις σφυριλατο...σηκωσε κι 1-1.2 bar (αφου εχεις και μεταλλικη εισαγωγη)
να εχεις 200+ hp και να κολωνιαζεις τα corsa opc αλλα ειναι σιγουρο οτι θα εχεις και την ιδια αξιοπιστια.....μιας ακι αυτα παροτι ειναι εργοστασιακα τουρμπατα... σπανε κι ως μαμισια ....Εσυ εχεις το πορτοφολι, εσυ αποφασιζεις...παντως για 140- 150hp 0.5bar ειναι αρκετο
Απάντηση με παράθεση