Θα συμφωνήσω.
Επίσης μήπως για κάποιο λόγο "έχουν πάρει" οι φωλιές των κουζινέτων στο συγκεκριμένο κύλινδρο?? Θα την ακούνε ΚΑΙ τα σωστά νούμερα κουζινέτου, όσες φορές και να τα αλλάξεις.
Μήπως το σφίξιμο? Και απλά, ο Νο1 "χτυπάει" πάντα πρώτος από όλους...
Μήπως...από βουλωμένες τρύπες λίπανσης στο σημείο αυτό?
Πήγαινε σε ρεκτιφιέ το δεμένο (επισκευασμένο πάλι) μπλοκ για στροφάρισμα και ζυγοστάθμιση στις 8.000 rpm (μαζί με δίσκο-πλατώ!!!!). Εκεί, θα βρεις τις απαντήσεις σου για να μη σου ξανατύχει!!!
__________________
ΜΥΣΤΙΚΟΣ ΔΑΙΜΩΝ!!!!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη LISSAS : 18-02-13 στις 14:34.
|