Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #48  
Παλιά 20-01-13, 08:58
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Δεν ειμαι μηχανικος αλλα νομιζω οτι ειναι ασυμφορο να κατεβασεις ...να ανοιξεισ....να σκαλισεις και να ξανα κουμπωσεις σαζμαν...καλυτερα να βρεις ενα μεταχειρισμενο απο celica με τα 140 που του ρχεται κουτι. Βεβαια
εχει λιγο πιο αραιες σχεσεις και μακρυτερο κορωνοπηνιο ...Μπορεις να το παντρεψεις θεωρητικα με το με το κορωνοπηνιο του σαζμαν g6 που ειναι λιγο πιο κοντο ...Ετσι θα ερθει στα μετρα που το θες (παραπλησιο νευρο σε ολες τις σχεσεις και πιο μακρια 5η -6η εχουν ιδια) ...και πουλας το αλλο σαζμαν να μειωσεις το κοστος της ολης μετατροπης
Φυσικα πρεπει να ρωτησεις μηχανικο για τα παντρεματα , αν γινονται.....Παντως και χωρις παντρεματα το σαζμαν απο celica ειναι ταμαμ για το μοτερ σου ,αφου ειναι original σαζμαν για 1ΖΖ μοτερ απλα σε σχεση με το πιο σφιχτο g6 ,θα ειναι ενα 5αρι σαζμαν τυπικο με μια 6η για οικονομια

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 20-01-13 στις 09:07.
Απάντηση με παράθεση