Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #47  
Παλιά 20-01-13, 05:33
Skipi Offline:

Μικρό Μέλος
 
Εγγραφή: 25-12-2004
Περιοχή: Ημαθία
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 59
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 256
Skipi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από GiWrGoS@XXX Εμφάνιση μηνυμάτων
ok χαιρομαι που καταλαβαινομαστε , κι ελπιζω αυτο περι ευγενιας επισης να μην πηγαινε σε εμενα γιατι ακομη και σε καποια εριστικα σχολια , δεν απαντησα αντιστοιχα , απλα προσπαθησα να γινω πιο παραστατικος και κατανοητος για να βγει μια ακρη...

Τωρα οσον αφορα την εμπειρια σου ....ειναι λογικο με το 6αρι να υστερεις σε τελικες μιας και η 6η ειναι overdrive και μπορεις να σηκωσεις στροφες περιπου μεχρι τις 5500 που βγαινει η μεγιστη ιπποδυναμη σε αυτα τα μοτερ , ειτε 1400 ειτε 1800... απλα τα τα πιανεις πολυ πιο γρηγορα σε σχεση με το 1400αρι ..παιζει ρολο και τι ζαντολαστιχα φορας ....σιγουρα το μακρυ σαζμαν παντως ευνοει τελικες
Οχι δεν πηγαιναν σε σενα τα σχολια. Να σε ρωτησω αν ξερεις φοραω 6αρι απο Ε11 σε Ε12 υπερκυβισμένο. Τι μπορω να κάνω για να μακρυνω λιγο την πεμπτη. Ταριαζει καποιο γραναζι απο το πενταρι της Ε12 η πρεπει να φτιαξω ενα καινουργιο? Εχεις ιδεα απο τετοια σκαλίσματα? Ευχαριστω
__________________
Romis
Απάντηση με παράθεση