Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #29  
Παλιά 19-01-13, 00:37
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από madvinegar Εμφάνιση μηνυμάτων
Θενξ Γιωργο! Δλδ αν 1400αρι βαλει 6αρι TS, σημαινει οτι με την 6η θα ψοφαει, σωστα?
Tο αναποδο .....αν βαλεις 6αρι απο ΤS σε 1400αρι ,μεχρι κοφτη 5ης θα πηγαινει οπως με το g6 ,αλλα την 6η θα την φορτωνει πιο δυνατα και σε πιο ψηλες στροφες

Αντιστοιχα αν βαλεις σαζμαν g6 σε μοτερ tsport στην 6η θα κρεμαει σε σχεση με το original ts 6αρι σαζμαν


Με λιγα λογια το ΤS 6αρι ειναι πιο κοντο σαζμαν μονο στην 6η ταχυτητα ,σε σχεση με το g6....κατα τα αλλα ειναι πανομοιοτυπα

Δεν υπαρχει λογος να εχεις θεοκοντη 6η στο υπερκυβισμενο,η 6η ειναι για οικονομια και μειωση θορυβου ...Μια χαρα την σηκωνει το 1400αρι ,φαντασου το υπερκυβισμενο...εγω στην ευθεια,βαζω ανετα 6η στα 55-60km/h και παω με 1500 στροφες και απαλο γκαζι χωρις κομπιασματα και επιταχυνω κιολας ....φαντασου ενα υπερκυβισμενο που εχει αρκετη παραπανω ροπη , πως θα φορτωνει και θα κραταει τις ταχυτητες

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 19-01-13 στις 00:44.
Απάντηση με παράθεση