Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #24  
Παλιά 18-01-13, 23:51
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Η ουσια ειναι μια..... με το σαζμαν στην ουσια πολλαπλασιαζεις την ροπη στρεψης για να τραβαει το αυτοκινητο...οταν εχεις λιγη ροπη ....αν θες το αμαξι να εχει δυνατο τραβηγμα βαζεις κοντο σαζμαν ... οσο περισσοτερη ροπη εχεις τοσο αχρειαστο σου ειναι το κοντο σαζμαν ...γιατι εχεις δυνατο τραβηγμα ετσι κι αλλιως οποτε βαζεις μακρυτερες σχεσεις και το αμαξι παει πιο ξεκουραστα χωρις να αλλαζεις ταχυτητες συχνα και εχεις και πιο μικρη καταναλωση...Τα τουρμπατα,( αν εξαιρεσεις τα τετρακινητα που βαζουν κοντο για να ισοσταθμισουν απωλειες κινησεις ) φορανε σαζμαν με μακρια τελικη μεταδοση ....Το ιδιο ισχυει και με τα turbodiesel , το ιδιο ισχυει και με τα μεγαλυτερου κυβισμου ατμοσφαιρικα σε σχεση με μικροτερου κυβισμου .

Τωρα στην συγκεκριμενη περιπτωση για το υπερκυβισμενο ...το 6αρι της g6 ειναι μια καλη επιλογη γιατι λογω καλης ροπης πιστευω οτι δεν προκειται να κατεβαζεις κατω απο 5η μεσα στην πολη και στο ταξιδι θα πηγαινεις ειτε ξεκουραστα ειτε θα ευχαριστιεσαι να σκυλιαζεις ακομα και την 6η στον κοφτη , κατι που στο 1400 δε γινεται παρα μονο σε γκρεμο...απλα η 1η ταχυτητα θα ειναι ψιλοαχρηστη μιας και παραειναι κοντη ,βεβαια αν φορας 17αρες........ισως και να ναι χρησιμη τελικα για να ξεκωλας απο σταση...
Απάντηση με παράθεση