Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #49  
Παλιά 16-01-13, 14:28
Το avatar του χρήστη tsavman
tsavman Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 17-06-2011
Μοντέλο: Ε12 2004, 1.x
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 726
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 244
tsavman είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Όχι ακόμα Μιχάλη, περιμένω να στρωθούν λίγο.

Αγόρασα ένα ηλεκτρονικό οργανάκι μέτρησης της πίεσης γιατί δεν εμπιστεύομαι τις μετρήσεις στα βενζινάδικα. Το θέμα είναι ότι καθώς τα λάστιχα είναι με άζωτο αυτή τη στιγμή, σκέφτομαι ότι αν τα πειράξω (δηλαδή αφαιρέσω άζωτο) περισσότερο από όσο πρέπει (δηλαδή πιο χαμηλά από τα 31psi) θα πρέπει να συμπληρώσω μετά με απλό αέρα, και δεν ξέρω πόσο καλό είναι αυτό.

Φοβάμαι επίσης ότι θα αρχίσουν να μαγουλιάζουν αρκετά.

Πάντως, και τα toyo μου φαινόταν σκληρά στα 32psi, τα είχα συνήθως γύρω στα 30. Απλά τώρα και λόγω αλλαγής διάστασης το κοπάνημα σε χαμηλές ταχύτητες είναι εμφανές.

Κάτι ψιλοάσχετο -ακόμα-, στα πόσα χιλιόμετρα να βάλω τα μπρος πίσω; Στις 10.000 είναι πολύ νωρίς;
Απάντηση με παράθεση