Πρωτη φορά ακουω για τετοιο προβλημα σε 1.33 dual vvti.
Ενα παρομοιο θεμα ειχαν οι 1.4 vvti που ειχαν ελατωματικά πιστονια και καποια στιγμή αρχιζαν να καινε λάδι. (Δεν κανανε κανενα θορυβο ομως οπως το δικο σου). Στην εγγυηση λοιπον τους αλλαζανε τα πιστονια με τα καινουριας γενιάς, ή/και ολο το μπλοκ μονο αν αυτο ειχε επηρεαστει απο την ζημια.
Επειδη την δική σου ζημια πρωτη φορα την ακουω, ρωτησε τους αν τα ελατωματικά πιστονια που εχεις, μπορει να εππηρεασουν ή εχουν ηδη επηρεάσει και το μπλοκ σου! Αν αυτο ισχυει, τοτε πας για αλλαγή ολου του μοτερ.
Αν το μπλοκ σου ειναι ανεπηρέαστο, τοτε δεν μπορουν να δικαιολογησουν αλλαγη κινητηρα.
Βεβαια, αν ακους θορυβο και σου λενε οτι ειναι τα πιστονια που χτυπανε μέσα στο μοτερ, τοτε λογικά εχουν επηρεάσει και τους κυλίνδρους του μπλοκ σου.
Ας μας πουνε τη γνωμη τους και οι μηχανικοί του σάιτ...
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|