Οπως καθε μετατροπη, εχει τα ρισκα της. (Εδω βλεπετε ποσα προβληματα βγαζουν τα 100% απειραχτα και μαμά αυτοκινητα).
Αυτο που μπορεις να κανεις ειναι να περιορισεις το ρισκο οσο μπορεις και να μη σε πιασουν τσιγκουνιες και αρπα-κολατζιδικες καταστασεις.
Δλδ, πας σε μηχανικο που ξερει καλα τη δουλεια και συγκεκριμένα τα corolla, και οχι απλα σε ενα μηχανικο που ξερει να ανοιγει μοτερ.
Βαζεις σωστα πραγματα μεσα (καινουρια ή πολύ καλά ελεγμενα αν ειναι μεταχειρισμένα).
Το προσεχεις λιγο στην αρχη για να στρωσει και να δεις οτι ολα πανε καλα.
Του κανεις τα σερβις του / αλλαγες λαδιων/μπουζι κτλπ οπως θα εκανες και αν το ειχες μαμά.
Μετα δεν εχεις προβλημα. Εγω εχω πανω απο 40.000χιλιομετρα. Ημουν μπροστα καθόλη τη διαρκεια της εργασιας ωστε να βεβεωθω οτι ολα γινανε όπως πρεπει.
Ο υπερκυβισμος ειναι ο ορισμος του plug 'n play. Καλυτερα δεν παει.
Αν ολα γινουν σωστα, δεν θα εχεις προβλημα. Αν φοβασαι απλά δεν το κανεις. Αλλα αν το κανεις, κάντο σωστα για να μην εχεις παραπονα και τρεχαματα αργοτερα.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|