Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #42  
Παλιά 29-12-12, 23:03
Το avatar του χρήστη kostas_8
kostas_8 Offline:
Κυριλέ Μέλος
 
Εγγραφή: 30-09-2011
Περιοχή: Αγια Βαρβαρα, Αιγαλεω
Ηλικία: 34 male
Μηνύματα: 496
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 218
kostas_8 είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από keichi Εμφάνιση μηνυμάτων
Σορρυ κιολας αλλα επετρεψε μου να θεωρω, οτι ειναι τρεξιμο και μπερδεμα...
Του ενος του εκαιγε λαδι, του αλλου δε του κατσε καλη μηχανη, του αλλου του αρπαξανε τα μεταλλα απο μαλακια του μαστορα κ ξαναεδενε μοτερ, του αλλου του χαλασε ο αισθητηρας, του αλλου δε του βαλανε καλα το γραναζι στροφαλου, του παραλλου δεν του επερνε μπρος, καποιος αλλος εμπλεξε με τα καλωδια της πεταλουδας και του παραταδε του κρεμαει μετα τις 4000...
Τι μου λες τωρα?
Μπορει να ειναι μια απ τις πιο αναιμακτες μετατροπες, αλλα εχει και αυτη αρκετο τρεξιμο, δεν ειναι φαση ''αλλαζω δισκο-πλατω''...Εχει τρεξιμο...
Βασικα ουτε το δισκο πλατω ειναι μικρο πραγμα. Θα προτιμουσα σημερα να ανοιγα το μοτερ μου παρα να αλλαζα δισκο πλατω. Τετοιο δεσιμο, τοσες βιδες και αρκετα ααναθεματισματα. Αλλα τα προβληματα που λες αρκετα συνδεονται μεταξυ τους. Πχ γραναζι στροφαλου και δεν παιρνει μπρος, η προβλημα με το air flow, μπορει να χαλασε η φυσα του με αποτελεσμα να μη το αφηνει να παει πανω απο 4000 στροφες, σα να εχει εκει κοφτη. Λαθη γινονται και ατυχιες υπαρχουν. Και ειναι γνωστο πως οταν σκαλιζεις κατι αυτο θα σκαλισει την τσεπη σου αν οτι κανεις δε το κανεις με προσοχη. Ειδαλλως δεν υπαρχει λογος για τρεξιματα. Φιλικα παντα. Απλα σε καποια προβληματα καποια αλλα ειναι φυσικα επομενα.
Απάντηση με παράθεση