Θέμα: Ελαστικά
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #246  
Παλιά 20-12-12, 15:58
Το avatar του χρήστη LIAKOYRAS
LIAKOYRAS Offline:
Μέλος
 
Εγγραφή: 01-08-2007
Ηλικία: 52
Μηνύματα: 137
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 232
LIAKOYRAS είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Να υπενθυμισω οτι τα νουμερα ΧΧΧ-ΨΨ-ΩΩ αφορουν, το ΩΩ στη διαμετρο (15αρα-16αρα κοκ), το ΨΨ το επι τοις εκατο ποσοστο του υψους σε σχεση με το πλατος, δλδ: υψος ελαστικου=0,ΨΨ Χ ΧΧΧ
Αρα με 195/60 εχεις υψος ελαστικου 0,60Χ195=117 χιλ
με 205/50 εχεις υψος ελαστικου 0,5Χ205=102,5 χιλ

Στα νουμερα αυτα προσθετεις και 1 ινσα κατα περιπτωση (25,4 χιλ)

αρα με 205/50 σε 16αρα εχεις συνολικα 102,5+25,4/2=115,2 (πολυ κοντα στο 117)

Επισης με χαμηλοτερο προφιλ (ΨΨ) στην ιδια διαμετρο (πχ 16αρες) εχεις ΚΟΝΤΥΤΕΡΟ βημα, δλδ το αμαξι αρπαζει πιο γρηγορα...

Τελος κατι που εχω διαπιστωσει αλλα η αποδειξη του δε με βολευει στο Pc ειναι το παρακατω (διαλεγω extreme παραδειγμα για να γινω κατανοητος):
αν απο 15αρες πας σε 20αρες (!!!) ακομα και να βρεις ελαστικο που να σου αφησει τελικα τη συνολικη διαμετρο ιδια, οι ρεπριζ
πανε κατα διαολου...και αυτο γιατι οσο περισσοτερο μεταλλο εχεις μακρυτερα απο το κεντρο περιστροφης του αξονα τοσο μεγαλυτερη αντισταση εχεις
και τοσο πιο πολυ εργο χρειαζεσαι για τον περιστρεψεις...
Προσοχη λοιπον οσοι πατε απο 15αρες σε 16αρες να ειστε ΣΙΓΟΥΡΟΙ οτι θα χασετε σε ρεπριζ....

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη LIAKOYRAS : 20-12-12 στις 16:15.
Απάντηση με παράθεση