Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #8  
Παλιά 08-12-12, 12:45
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 40 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 295
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Μιας και ειμαι παθων με αλλαγη μπλοκ ...μεχρι πριν ενα χρονο δουλευα το αμαξι αυστηρα μονο με motul 300v 10w 40 για τα τελευταια 70000χλμ..Αριστες εντυπωσεις , αν εξαιρεσεις οτι μετα τα 5000-6000χλμ το καταλαβαινες οτι ειναι για αλλαγη...αλλα οσο ηταν φρεσκο δουλευε ωραια το μοτερ .Πλεον λογο κρισης και χειμωνα ειπα να δοκιμασω το φτηνο 5w 40 της toyota..(6 το λιτρο τα περνω) και ειναι μιιιααα χαρα! ουτε αυξηση καταναλωσης λαδιου εχω δει τα τελευταια 10000 ,και το μοτερ δουλευει πιο ανετα σε ολες τις στροφες ακομα και κρυο ,επισης εχω την εντυπωση οτι μειωθηκε και η καταναλωση βενζινης ...δεν εχω κανενα παραπονο...Αν το μοτερ σου δεν εχει θεματα με καταναλωση λαδιου...καλυτερα προτιμησε 5w 40 τουλαχιστον τωρα τον χειμωνα υπερτερει του 10w 40

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 08-12-12 στις 14:34.
Απάντηση με παράθεση