Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #23  
Παλιά 30-11-12, 20:38
Το avatar του χρήστη MARMEL
MARMEL Offline:
Αdministrator

 
Εγγραφή: 15-02-2004
Μοντέλο: YARIS 1000 99
Περιοχή: πειραιας
Ηλικία: 50 male
Μηνύματα: 9.907
Ευχαρίστησε: 10
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 6 φορές σε 6 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 1250
MARMEL είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από LISSAS Εμφάνιση μηνυμάτων
Χρησιμοποιούσα DENSO από το 2003 που έφτιαξα το μοτέρ, χωρίς κανένα πρόβλημα. Κατά πάσα πιθανότητα, η ξαφνική υπερπίεση (με αποτέλεσμα τα πειράκια) προκάλεσε την ζημιά στα μπουζί αλλά για...ψυχολογικούς λόγους θα τα αλλάξω σε NGK.
Ξέρει κανείς την αντιστοιχία DENSO IK24 σε NGK???

Σωστό ότι, το πλούσιο μείγμα κατεβάζει τις θερμ/σίες καυσαερίων (ασφάλεια + μικρή πτώση ΗP).

Πάνο, ποια δυναμομέτρηση? Πάλι τα ίδια HP θα έβλεπα, εφόσον το project έχει παραμείνει το ίδιο. Θα ερχόμουν χωρίς απαραίτητα να ανέβω δυναμόμετρο.

Μια προσφορά που πήρα:
200 εργασία (βγάλσιμο καπάκι-επίτριψη βαλβίδων)
135 για ανταλλακτικά (φλάτζα-βαλβίδα-τσιμουχάκι βαλβίδας-βίδες καπακιού)
...χωρίς νερά-λάδια
νικο και γω αυτο σκεφτομαι. για την παρεα παω. απλα να δω θελω τα 260+ με τη νορμαλ πιεση που σημαινει ολα καλως.
παντως επειδη εβαλα προσφατα μπουζι εβαλα τα nippondenso την σειρα laser line και εχουν επανω 7 σταυρουδακια +++++++
αυτα φορουσε εξ ιαπωνιας το μοτερ και τα φερα απο αμερικη
__________________
AEK
Απάντηση με παράθεση