Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #4  
Παλιά 29-11-12, 15:46
Το avatar του χρήστη Stetas
Stetas Offline:
Moderator
 
Εγγραφή: 17-07-2006
Μοντέλο: Corolla E111L HB G6
Περιοχή: Πάτρα
Ηλικία: 44 male
Μηνύματα: 1.733
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 409
Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος Stetas θα γίνει πολύ σύντομα πασύγνωστος
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από LISSAS Εμφάνιση μηνυμάτων
Αποτέλεσμα:
Νο1 κύλινδρος με μηδενική συμπίεση. Κατόπιν ενδοσκοπικού ελέγχου με κάμερα...έχω "χτυπημένη βαλβίδα εξαγωγής" και ΕΥΤΥΧΩΣ όχι έμβολο!!!!!!!
Έμβολο και κύλινδρος φαίνονται καθαρά, αλλά θα τσεκαριστούν όταν ανοιχτεί το μοτέρ.

Υπολογίζω κάνα 400άρι την κατασκευαστική ατέλεια-αστοχία του μπουζί
Το μοτέρ γιατι να ανοιχτεί?? Μόνο το καπάκι βγάλσιμο-ξεμοντάρισμα και αλλαγή τις καμμενες βαλβιδες κ τριψιμο τισ υπολοιπες μιας και θα ξεμονταριστει. Αφού εμβολοχιτώνια είναι καθαρα μην τα πειράξεις αν δεν χρειάζονται κάτι δεν χρειάζεται να ανοιχτεί ολο το μοτέρ και να ανέβει το κόστος τόοοσο πολύ. Ατυχία ναι ίσως και κακή χρήση, εγώ αλλάζω μπουζί καθε 30.000 χλμ NGK μαμά δυάκιδα και κυριολεκτικά λυπάμαι που τα πετάω...
__________________
Stelios's E111L HB G6

Corollaclub
Πάτρα
Απάντηση με παράθεση