Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από LISSAS
Αποτέλεσμα:
Νο1 κύλινδρος με μηδενική συμπίεση. Κατόπιν ενδοσκοπικού ελέγχου με κάμερα...έχω "χτυπημένη βαλβίδα εξαγωγής" και ΕΥΤΥΧΩΣ όχι έμβολο!!!!!!!
Έμβολο και κύλινδρος φαίνονται καθαρά, αλλά θα τσεκαριστούν όταν ανοιχτεί το μοτέρ.
Υπολογίζω κάνα 400άρι την κατασκευαστική ατέλεια-αστοχία του μπουζί 
|
Το μοτέρ γιατι να ανοιχτεί?? Μόνο το καπάκι βγάλσιμο-ξεμοντάρισμα και αλλαγή τις καμμενες βαλβιδες κ τριψιμο τισ υπολοιπες μιας και θα ξεμονταριστει. Αφού εμβολοχιτώνια είναι καθαρα μην τα πειράξεις αν δεν χρειάζονται κάτι δεν χρειάζεται να ανοιχτεί ολο το μοτέρ και να ανέβει το κόστος τόοοσο πολύ. Ατυχία ναι ίσως και κακή χρήση, εγώ αλλάζω μπουζί καθε 30.000 χλμ NGK μαμά δυάκιδα και κυριολεκτικά λυπάμαι που τα πετάω...