Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #14  
Παλιά 16-11-12, 22:05
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 308
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
ναι υπαρχουν f/l απο ιαπωνια.. κι εχουν πλαισιο απο j/jt νομιζω , ηχεια εχουν εκει που ειπες .... γιαπωνεζικο ειναι και το δικο μου , σχεδον ολοιδιο με αυτο στην φωτο...δεν εχει κανει κιχ ...τσεκαρε τους διακοπτες απο τα ηλεκτρικα παραθυρα αν δουλευουν μπορει να κολλαει καποιος διακοπτης ή να μην δουλευει.Κοιτα και τις υφασματινες ταπετσαριες στα πανελ των θυρων ,μηπως ειναι ετοιμες να ξεκολλησουν
Ισως εχουν καει λαμπακια στο ταμπλω ή το κοντερ ... Εμενα εδω και μερικες χιλιαδες χλμ(γυρω στα 170.000km/h ξεκινησε) ο δεικτης του κοντερ κολλαει στα 100km/h και δεν ανεβαζει παραπανω ακομα κι αν το gps γραφει οτι παω με 180km/h... To μοτερ ισως να εχει καποια καταναλωση λαδιου αν δεν εχουν αλλαχτει τα πιστονια...εγω το ειχα αγορασει με 100.000χλμ με εγγυησεις φιλου απο αντιπροσωπεια ...και τελικα στα πρωτα 5000χλμ ειδα να πηγαινει ο δεικτης λαδιου στην μεση ... οχι κατι τραγικο αλλα εκαιγε.. οποτε με καλυψαν στην εγγυηση και αλλαχτηκε μπλοκ..

Επισης αυτα εχουν ευπαθη αισθητηρα λ ,εμενα τον ειχαν αλλαξει στα 80000km απο οτι ειδα στο ιστορικο ...Δες αν το λαμπακι της μηχανης μενει αναμμενο οταν βαζεις μπρος....δες για σκορτσαρισματα αρρυθμιες μηπως θελει πολλαπλασιαστη/ες ....



Αυτα μπορω να σκεφτω .... παντως εμενα 5 χρονια τωρα εχει κανει αλλα 100000km με σκισιμο κοντρες ταξιδια ,μποτιλιαρισματα κτλ .. και κατι σοβαρο δεν μου εβγαλε αν εξαιρεσεις 2 πολλαπλασιαστες που αλλαξα.... κατα αλλα μονο τα σερβις του και αναλωσιμα και 2 λαμπακια πινακιδας κι ενα μπροστα !


τωρα συγκεκριμενα για το αμαξι που δειχνεις εχω την αμυδρα εντυπωση οτι ο πισω προφυλακτηρας ειναι ξαναβαμμενος .... κατα τα αλλα το αμαξι δειχνει μια χαρα αλλα απο φωτος διαγνωση δεν μπορει να γινει με ασφαλεια


Να προσθεσω οτι τα σινεμπλοκ θα θελουν αλλαγμα μπροστα, αν δεν εχουν αλλαχθει .... (θα το ακουσεις να τριζει στις λακουβες και γενικα οταν συμπιεζονται τα αμορτισερ) ... και οπου ναι θα θελει συμπλεκτη ,επισης οπωσδηποτε ελεγξε φουσκες ημιαξονιων,εγω εχω αλλαξει 2 φορες

Τα τακακια του αντεχουν πολλα χλμ ...ειδικα τα πισω

Το A/C πρεπει να σκοτωνει... αν δεν σου φαινεται εντυπωσιακα γρηγορο στο κρυωμα τοτε μαλλον θελει σερβις και αλλαγη φιλτρου καμπινας...

επισης το σαζμαν λογικα θα πρεπει να ναι λιγο σκληρο και να σκαλωνει ψευτογρατζουναει σε 1η 2α 3η ειδικα κρυο ....αν οχι ειναι καλο σημαδι ως προ το πως το χει δουλεψει ο ιδιοκτητης ....παντως απο οτι εχω ακουσει οσοι εχουν g6 (κι εγω) εχουμε ψιλοθεμα με τις αλλαγες ταχυτητων τουλαχιστον με εργοστασιακες βαλβολινες .... με ακριβες "βελτιωτικες" ή motorkote λυνεται το προβλημα σε σημαντικο βαθμο


Ξερω εγραψα πολλα αλλα τα περισσοτερα που εγραψα ειναι ψιλολογια που συμβαινουν σε ολα τα αυτοκινητα με 100000χλμ+ ,γενικα το αμαξι δεν προκειται να σε προδωσει ποτε ειδικα σε μαμα μορφη εντελως , απλα δες το απο κατω μην εχει φαει στουκα γιατι ολοι ατρακαριστα τα παρουσιαζουν αλλα ολο και κατι κρυβεται...

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 16-11-12 στις 22:27.
Απάντηση με παράθεση