Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
απαντ
  #23  
Παλιά 02-11-12, 14:29
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 279
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απαντ

Στη Toyota αμα πας για επισκευη, σου αλλαζουν κορμο και βαζουν καινουργιο κορμο ετοιμο της OPTIFIT κομπλε με πιστονια με περισσοτερες τρυπες (ο οποιος επισημαινω οτι δεν ειναι ο εργοστασιακος κορμος TOYOTA, και ειναι μειωμενης διαρκειας ζωης). Τα OPTIFIT εξαρτηματα ειναι γνησια ανταλλακτικα της TOYOTA τα οποια ειναι πιο οικονομικα απ τα εργοστασιακα με αποδεκτη μικροτερη διαρκεια ζωης...Σε ολες τις εγγυησεις κ στις περισσοτερες επισκευες στο 99% OPTIFIT βαζανε σε ολους...Γνησιο κορμο TOYOTA βαζουν μονο αν το ζητησεις, και σε προειδοποιουν και για το κοστος, το οποιο ειναι μεγαλυτερο απ το OPTIFIT...Το OPTIFIT παει γυρω στα 3500 ευρω με κλειδι στο χερι...

Δε μπορεις να ξερεις ποσο θα σου κρατησει ακομα το μοτερ σου...Απλα βαζε του λαδακι εφοσον σου καιει και οσο θελει ο θεος...Και το δικο μου τσιμπαει λαδακι, δεν υπαρχει κανενα προβλημα, πολλα μοτερ καταναλωνουν λαδακι...1 λιτρο στα 5000χλμ δεν ειναι πολυ, μια χαρουλα ειναι...
Αμα δεις και φτασει να καιει 1λιτρο στα 2000χλμ τοτε φτιαξτο η αλλαξε μηχανη...
Απάντηση με παράθεση