Δεν θα σου κοψει σε πορεία. Αντιθετα θα ρολλάρει μια χαρα το αμαξι με 17αρες.
Θα σου κοψει εκκινηση και ρεπριζ. Και επειδη δεν εχουν χαμηλα ροπη τα 1.4, θα θελεις υψηλες στροφες στα ξεκινηματα, ειδικά σε ανηφόρες.
Ενα το κρατουμενο.
Οπως το σκεφτομαι εγω, μπορει η συνολικη διαμετρος να μενει ιδια, αλλα η ακτίνα απο το κεντρο μέχρι την ακρη της ζαντας (που ειναι και το βαρυ κομματι του τροχου) μεγαλωνει. Αρα ζορίζει πιο πολυ το μοτερ να γυρίζει ολη τη ρόδα.
Δυο τα κρατουμενα.
Ειναι και το πιο φαρδυ πέλμα (απο 195 σε 205).
Τρια τα κρατουμενα.
Οποτε οπως ειπα, θα παρατηρησεις αυξημενη κατανάλωση (λογω πελματος και αναγκης για πιο υψηλες στροφες), συν καποια δυσκολία σε ξεκινηματα και ρεπριζ.
Απο την αλλη θα εχεις πολυ ωραιο πατημα σε στροφες και το αμαξι θα δειχνει πολυ ομορφο.
Μεταξυ μας παντως, εγω αν το ειχα 1.4 δεν θα εβαζα 17αρες. Νομιζω δλδ οτι θυσιάζεις πολλά σε αρπαγμα, ρεπριζ, ξεκινηματα και καταναλωση για χαρη της ομορφιας.
Βεβαια, εσυ ζυγιζεις ολα τα παραπανω και αποφασιζεις.
Απλα εχε στο νου σου το 1ο που εγραψα. Οτι δλδ τα 1400αρια μας ειναι υψηλοροπα. Στις χαμηλες ειναι ψοφια.
__________________
COROLLA CLUB
Διοικητικό μέλος
Corolless but still a Renegade... OlllllllO
|