Με λίγα λόγια εγώ που είχα σκοπο να βάλω και δεν μπορεσα το Καλοκαίρι τωρα δλδ δεν με συμφερει πλεον!!! + οτι κανω κατω απο 10000χλμ τον χρόνο!
Παντως σχετικα με τα προβληματα αν ψαξετε σε forums θα δειτε πως γινεται ενας χαμος με τις βαλβιδες εξαγωγης και σε καποιες μαρκες και ραγισμενα καπακια! μαλιστα καπου σε ενα corolla verso 1.8 μετα απο 100000χλμ με υγραεριο ελιωσαν οι βαλβιδες εξαγωγης!!! βεβαια το παλικαρι το επισκευασε, αλλα μου εκανε πολυ εντυπωση! τοσες θερμοκρασιες ανεβαζουν τα καυσαερια??? βεβαια πολλα μπορει να φταινε αλλα οχι καθαρα το υγραεριο, οπως λεει και ο Fanis παραπανω, αν πχ εχει φτωχο μιγμα ποιος φταιει? και με βενζινη μπορει να γινει! Τι απατεωνες ειναι αυτο το #$#$#$ το κρατος! ενα πραγμα δουλευε παει και αυτο!!!
Ένα βαρύ πλήγμα για τις εταιρείες μετατροπής καυσίμου αυτοκινήτων από βενζίνη σε υγραέριο θα αποτελέσει η σχεδιαζόμενη εξίσωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στο πετρέλαιο κίνησης και στο υγραέριο.
Φυσικά, η τιμή του υγραερίου θα εκτοξευτεί και την... λυπητερή θα πληρώσουν οι καταναλωτές που έχουν κάνει τις απαραίτητες μετατροπές στα οχήματά τους.
Σύμφωνα με τα σχέδια της κυβέρνησης, η τιμή στο υγραέριο αναμένεται να διαμορφωθεί στα 1,20 ευρώ ανά λίτρο από 0,90 ευρώ σήμερα τη στιγμή που η τιμή του πετρελαίου κίνησης κυμαίνεται στο 1,5 ευρώ/λίτρο. Την ίδια ώρα, η κατανάλωση υγραερίου είναι λίγο υψηλότερη συγκριτικά με την αμόλυβδη.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NikiforosGT : 29-09-12 στις 08:15.
|