Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
απαντ
  #16  
Παλιά 21-09-12, 13:32
keichi Offline:
Θεϊκό Μέλος
 
Εγγραφή: 30-08-2009
Ηλικία: 40
Μηνύματα: 857
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 0 φορές σε 0 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 278
keichi είναι σε έναν διακεκριμένο δρόμο
απαντ

Δε ξερω ρε φιλε τι να σου πω...Αυτα παντως ισχυουν για τα VVT-i...Για το δικο σου σιγουρα ισχυουν αλλα...
Εγω, τα θεματα λαδιου τα ψαχνω χρονια σαν δαιμονισμενος...Ξερω οτι δεν ειναι τοσο απλα οσο φαινονται τα πραγματα...Ολοι νομιζουν οτι βαζοντας χοντρουτσικο λαδι ειναι καλυτερα για τη μακροζωια επειδη δε σπαει ευκολα το φιλμ...Δεν ισχυει αυτο ομως γιατι τα χοντρα λαδια δεν εχουν καλες ικανοτητες ψυξης επειδη κινουνται με μικροτερη ταχυτητα και εχουν υψηλοτερη ειδικη θερμοτητα επειδη ειναι παχια...Δεν ψυχουν τοσο καλα τη μηχανη οσο τα λεπτα...Ισως γι αυτο το 10w-40 το δινουν μεχρι τους 35*C για τα VTi...
Τα λεπτα λαδια εχω διαβασει απο πολυ ψαγμενα site οτι ειναι πολυ ''σκληρα λαδια'' με τρελες αντοχες στις θερμοκρασιες...
Απάντηση με παράθεση