Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από preatorian
Στα υγρου ψεκασμου συστηματα παντος οι θερμοκρασιες μεχρι τις 5000 στροφες περιπου αν θυμαμαι καλα οι θερμοκρασιες καυσαεριων ειναι κατα πολυ χαμηλοτερες με τις αντιστοιχες της βενζινης καπου 80c.απο 5000 και μεχρι κοφτη υπαρχουν ιδιες θερμοκρασιες αεριου-βενζινης.ολα αυτα μετρημενα με οργανο.
Στα αεριου ψεκασμου ας απαντησουν οι κατοχοι τους γιατι δεν γνωριζω.
Πολυ σημαντικο ειναι σωστη ρυθμιση αεριου και ελεγχο στα διακενα βαλβιδων να εχουν σωστα κενα.οπωτε λεει ο κατασκευαστης.στα ZZ μοτερ ειναι καθε 80 η 90 χιλιαδες χλμ αν θυμαμαι καλα.
|
Δεν εχω λογο να αμφισβητησω αυτα που γραφεις ,αφου τα εχεις μετρησει και με οργανο οπως λες ,προφανως EGT ,αλλα ξερω χωρις να εχω εγω υγραεριο οτι τα καυσαερια βγαινουν απο 100 εως και 200 βαθμους πιο ζεστα!!!
Τωρα αν παιζει ρολο το υγρο και το αεριο που λες δεν ξερω ,αν ηταν για ΝΙΤΡΑ υγρου και ξηρου τυπου θα ηξερα

!!!
Τωρα βεβαια ειναι και θεμα ρυθμισης ,αλλα επειδη τα υγραεριο ειναι πολλα οκτανια ειναι λογικο να ειναι πιο θερμικη η καυση του!!!
