κινεζικα θα τανε.....εγω παντα σφιγγω με τον σταυρο και θελει χιαστα και σιγα σιγα να τα κανουμε ολα, γιατι αν πχ κανεις το ενα τερμα και το αμαξι παταει κατω δεν ειναι σηκωμενο παει η ζυγοσταθμιση! δεν πατανε καλα στο ακρο! το εχω παθει ποσες φορες, παντως εμενα ποτε δεν εχει γινει κατι τετοιο! στα συνεργεια τα σκιζουν στο αεροκλειδο και μετα δεν μπορεις να αλλαξεις ρεζερβα! ελεος.....τωρα αυτο με το δυναμοκλειδο το θεωρω υπερβολικο, το χρησιμοποιουμε σε αλλες δουλειες. Στην περιπτωση εδω πιστευω 100% αστοχια υλικου ειναι δεν με παραξενευει.....ποιος ηταν που κοπηκε σε νεα corolla το ακρομπαρο και σε στροφη αγορασε μια μαντρα? και εκει αστοχια υλικου του ειπαν!
|