Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #16  
Παλιά 03-09-12, 14:07
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
http://www.hlektronika.gr/forum/arch...p/t-43458.html

"...ολα αυτα τα κυκλωματα δεν ειναι απατη βασιζονται σε συγκεκριμενη λογικη και εχουν συγκεκριμενα αποτελεσματα Η αληθεια ομως ειναι οτι δεν προσφερουν βελτιωσεις στο σημειο που λενε ....και εκει ειναι η απατη .....

Η αρχη λειτουργειας σε απλα ελληνικα ειναι οτι με διαφορες μεθοδους η δουλεια του μαγνητη η του κυκλωματος με τους υπερηχους ειναι να αναδομησουντη ροη η να "βαλουν " σε καποια καλυτερη σειρα τα μορια της βενζινης ωστε να καουν πιο ευκολα και πιο σωστα ....και πραγματι το πετυχαινουν .....ομως αυτο προσφερει κατα περιπτωση βελτιωσεις μαλλον απειροελαχιστες και κατα απο διαφορες συνθηκες μπορουν αν ειναι απο 3-7% σε οικονομια και επιδοσεις ...σε καμμια περιπτωση 30%...." Δηλαδη αν εχεις 8lt/100km καταναλωση αντε στην καλυτερη να πεσεις στο 7,4-7,5lt/100km ,μικρη διαφορα που την πετυχαινεις ευκολα με πιο προσεκτικη οδηγηση και πιο τακτικη -ποιοτικη συντηρηση στο αμαξι, χωρις μαγνητες κτλ

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη GiWrGoS@XXX : 03-09-12 στις 14:39.
Απάντηση με παράθεση