Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #13  
Παλιά 02-09-12, 02:21
Το avatar του χρήστη GiWrGoS@XXX
GiWrGoS@XXX Offline:
Πορωμένο Μέλος
 
Εγγραφή: 08-09-2006
Μοντέλο: E11 1.4 vvti g6
Περιοχή: athina
Ηλικία: 41 male
Μηνύματα: 686
Ευχαρίστησε: 0
Έχει δεχθεί ευχαριστίες 3 φορές σε 3 μηνύματα
Δύναμη Σεβασμού: 309
GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα GiWrGoS@XXX έχει φοβερή αύρα
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από giannis gt Εμφάνιση μηνυμάτων
Α μαλιστα το ΜΑΗΑ του Τσακανικα λοιπον!!!

Δεν δικαιολογειται ομως μονο με ενα φιλτρο και με μια ολοσωμη εξατμιση να γινει πλουσιο ενα αμαξι!!!
Και τουρμπο να ηταν παλι δεν θα δικαιολογουνταν,ποσο μαλλον σε ατμοσφαιρα!!!
Για την ιστορια ποσο πλουσιο δηλαδη?
Κατω απο 11.0???
Το οτι ειχε 37 βαθμους δεν εχει να κανει και πολλα .........
Υπαρχει ο <λ> που διορθωνει οποτε ειτε εχει 40+ ειτε εχει -10 το καυσιμο σε αναλογια ιδιο ειναι...!!!!Αν ο <λ> διορθωνει μεσω εγκεφαλου για καυσιμο 12 ας πουμε θα ειναι παντα 12!
συνηθως το αμαξι φτωχαινει οταν ,λογω ελευθερας(ταχυτερης) ροης και μεγαλυτερης μαζας αερα ,ξεφευγεις απο τα ορια αυτορυθμισης του εγγεφαλου...οταν εισαι μεσα στα ορια ο εγκεφαλος το ρυθμιζει ετσι ωστε να διατηρουνται οι αναλογιες αερα καυσιμου.... με φιλτροχοανες και ελευθερη εξατμιση, φτωχαινει και παει καλυτερα, αλλα στις μεγαλες ταχυτητες ανεβαζει και πολλες θερμοκρασιες....

Για να μην λεω πολλα...πιο πιθανο ειναι να φτωχυνει απο μειγμα παρα να γινει πλουσιο.... ειναι αρκετα πλουσιο απο το εργοστασιο anyway ...
Απάντηση με παράθεση